Piknik a parkolóban

 2022.10.22. 11:02. Genova, kikötő


28 órája ébren, de egyre kevésbé éberen. Hajnalban érkeztünk Genovába, 15 órával és 1100 km-rel a budapesti rajtot követően. Az út közepe viszonylag eseménytelenül telt. Az elején rögtön túlestünk az első műszaki meghibásodáson - már a közvetítésben is látszódott, hogy a bal első fényszórónk nem működött. Szerencsére több időbe telt előtúrni a tartalék H4-t, mint maga a csere. Azért jól jött a Jazzes tapasztalat. Aki cserélt már azon izzót, tudja miről beszélek, aki nem, keressen rá, esetleg próbálja ki, nőgyógyászok előnyben. Sajnos az út végét nem úsztuk meg ennyivel; 30 km szerpentin, szakadó esőben. Éjjel. Parádés, de azért eltekintettünk volna tőle. 

De a lényeg, hogy megérkeztünk. Beálltunk egy sorba és csak reménykedtünk, hogy a megfelelőbe. Nagyjából jól döntöttünk; a sor jó volt, csak jegy nélkül félidőben visszafrodítottak.  Sebaj, kivártuk amíg kinyit a jegyiroda. Másodszorra pedig már eljutottunk a labirintus végére (vagy éppen elejére?). Úgyhogy 8 órakor kezdődött egy újabb várakozás, ami jelenleg is tart, nagyjából délután 3-4 óra körül indulhatunk a kompra. Érdemes ránézni: GNV Excellent. 700+ autó és 2200+ ember befogadására képes.

A csapat egyik fele most alszik, a másik meg próbál aludni. Ezek után a program még egy szárazföldi ebéd, pihenés. Aztán irány a fedélzet, kora este pedig már mi is olyanok leszünk, mint Liszt. Ő is komponál(l)t. 

A következő két nap programja, hogy megünnepeljük az európai szakasz telejsítését, pihenünk és összerakjuk az első afrikai szakaszok menetrendjét. Jó eséllyel vissza Tangerbe is késni fog a komp, így éjfél körül érkezhetünk majd Marokkóba, másnap pedig vár ránk egy közel 700 km-es szakasz bemelegítésnek. Szállásunk egyelőre nincs, bizonytalan, hogy egyáltalán szükségünk lesz-e rá. De az biztos, hogy az aznapi sofőröknek pihenni kell majd.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Simply the best

Final countdown

Még ezek után is indulhatnékod van? Kezd el a felkészülést a következőre!